Finn.no om anerkjennelse fra kundene: – Dette betyr utrolig mye for oss

Markedsplassen tror innovasjon og tett kundeoppfølging er nøkkelen til at kundene er så fornøyde med Finn.no, noe de blant annet har bevist med Fiks ferdig.
VINNERE: Finn kunne smykke seg med tittelen vinnere av Norsk Kundebarometer 2024. I midten produktdirektør Kathrine Opshaug Bakke, til høyre Adéle Cappelen Blystad, kommunikasjonsdirektør i Finn. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
VINNERE: Finn kunne smykke seg med tittelen vinnere av Norsk Kundebarometer 2024. I midten produktdirektør Kathrine Opshaug Bakke, til høyre Adéle Cappelen Blystad, kommunikasjonsdirektør i Finn. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– Alle synes det er superstas. Det er en kjempestor ære og noe vi synes er skikkelig kult. Så vi har jo vunnet noen ganger før, men det er virkelig stort. Takk til forbrukerne og kundene våre, sier kommunikasjonsdirektør Adéle Cappelen Blystad i Finn.no, til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også