Voice økte salget med nesten 14 prosent: – Vi har økt satsingen på egne merkevarer

Voice - som står bak kleskjedene Boys of Europe, Match og Vic - var landets tredje mest lønnsomme handelsaktør i 2022.
VEKST: Administrerende direktør i Voice Norge AS, Johnny Ottesen, forteller at fokus på effektiv drift og målrettet utvikling er nøkkelen. | Foto: Thomas Brun / NTB
VEKST: Administrerende direktør i Voice Norge AS, Johnny Ottesen, forteller at fokus på effektiv drift og målrettet utvikling er nøkkelen. | Foto: Thomas Brun / NTB

– Resultatene i Voice er et resultat av målrettet arbeid over tid, med fokus på effektiv drift og målrettet utvikling, sier administrerende direktør i Voice Johnny Ottesen til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også