Shein: – Det handler om å lytte nøye til kundene våre og gi dem det de ønsker å kjøpe

Klesgiganten Sheins suksess handler ikke om AI eller datainnsamling. Det handler om etterspørsel, forteller Peter Pernot-Day, leder for strategisk kommunikasjon i Shein USA.
SUKSESS: – Det handler om å lytte nøye til kundene våre og gi dem det de ønsker å kjøpe, sier Peter Pernot-Day, leder for strategisk kommunikasjon i Shein USA., om selskapets suksess. | Foto: Shein
SUKSESS: – Det handler om å lytte nøye til kundene våre og gi dem det de ønsker å kjøpe, sier Peter Pernot-Day, leder for strategisk kommunikasjon i Shein USA., om selskapets suksess. | Foto: Shein

Shein, som ble grunnlagt i Kina 2012 og som er verdens største online moteforhandler, har ikke trengt AI, datainnsamling eller noe som er basert på teknologi for å bli så store som de er.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også