Eurosko satser på egne merkevarer – har bygget sterkt designteam i Europa

– En god sko skal være god å gå i, holdbar og moteriktig, sier administrerende direktør Thore Olaussen i Eurosko til HandelsWatch. Skokjeden satser både på egen produksjon og import av sko.
Thore Olaussen, administrerende direktør i Eurosko. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Thore Olaussen, administrerende direktør i Eurosko. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

Eurosko satser både på egne merkevarer og å kjøpe inn merker fra andre skoprodusenter, og de har også ulike konsepter for å møte ulike behov og kunder, som DNA Shoe Gallery og Shoe Day.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også