Nettbutikken Villoid fosser frem: – Et marked som har blitt liggende helt urørt i Norge

Motebutikken Villoid har lagt bak seg et kruttsterkt år. Med jenter som fokus sikter selskapet mot å bli en nettbutikk i milliard-klassen.
HandelsWatch har snakket med Villoid-gründer Jeanette Dyhre Kvisvik (i midten) om selskapets satsing. | Foto: Villoid
HandelsWatch har snakket med Villoid-gründer Jeanette Dyhre Kvisvik (i midten) om selskapets satsing. | Foto: Villoid

– 2024 kommer til å bli et veldig spennende år. Vi har ikke redusert noe på ambisjonene om å fortsette veksten.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også