Slik har Vita blitt en milliardbutikk igjen: – Et strategisk grep for å differensiere oss fra de tradisjonelle butikkene

Med flere gode år etter konkursen i 2019 har kosmetikkjeden Vita gjort comeback i milliard-klubben. Vita-sjefen varsler videre vekst i 2024, og samtidig store ambisjoner for fremtiden.
SATSER: Administrerende direktør Are Berg i kosmetikkjeden Vita røper at kjeden skal satse med nye konsepter. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
SATSER: Administrerende direktør Are Berg i kosmetikkjeden Vita røper at kjeden skal satse med nye konsepter. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Starten på 2024 har vært fantastisk, med en vekst på godt over 10 prosent. Det tilsvarer utviklingen vår i 2023.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også