Care of Carl vil bare være nettaktør – det belønnes de for i Norge

Det formelle kleskonseptet Care of Carl vant en tid tilbake pris for årets norske nettbutikk, og det er et tegn på at deres strategi fungerer bra, mener direktøren. 
Care of Carl fortsetter i samme spor med å være "premium" nettaktør, noe administrerende Mathias Ekström ser gir gode resultater år etter år.
Care of Carl fortsetter i samme spor med å være "premium" nettaktør, noe administrerende Mathias Ekström ser gir gode resultater år etter år.

For klesaktøren Care of Carl er det i praksis som om unionsoppløsningen aldri fant sted. Selv om Care of Carl er svensk og har hovedkontor i Borås, er både svensker og nordmenn representert i personalet, i tillegg til at forbrukermarkedet oppleves som svært likt på tvers av grensene. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også