Kappahl lanserer ny kolleksjon med bærekraftspreg

Kappahl-eide Newbie kommer med sin tredje bærekraftskolleksjon neste uke.
Newbie er en restmateriale-orientert merkevare, og selges kun over nett. | Foto: Kappahl
Newbie er en restmateriale-orientert merkevare, og selges kun over nett. | Foto: Kappahl

Tilbake i 2021 lanserte Newbie utvalgte produkter laget av restmaterialer. Deretter kom vi med en kolleksjon i 2022, før Kappahl neste uke lanserer en ny kolleksjon for sin baby-satsing Newbie under slagordet ”Rescued fabrics. To be loved again”. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også