Lyko ikke like aggressive i Europa som for ett år siden

Det går svært bra for skjønnhetskjeden Lyko i Norden. Men i Europa er selskapet nødt til å dra litt i håndbremsen.
Rickard Lyko, administrerende direktør i Lyko. | Foto: Lyko
Rickard Lyko, administrerende direktør i Lyko. | Foto: Lyko

Torsdag kunngjorde Lyko tallene for årets første kvartal, hvor de meldte om at «Norden har nådd et nytt nivå». Omsetningen økte med 24 prosent til 761,8 millioner svenske kroner, sammenlignet med 614,3 millioner svenske kroner i samme periode i fjor. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også