Marc O'Polo inngår samarbeid med Toni Kroos
Det skriver motekjeden, som har to butikker i Norge og flere i Norden, i en pressemelding.
Målet med samarbeidet mellom Marc O’Polo og Toni Kroos er å styrke relevansen av herreklær for det uformelle livsstilsmerket, generere nye kunder, øke merkevarens etterspørsel og bærekraftig øke veksten i kategorien herreklær.
Samarbeidet starter med høst/vinter-kampanjen i 2024, som vil vises i alle Marc O’Polo-land og på alle kontaktpunkter fra slutten av august 2024. Dette vil være den største aktiveringen av herreklær i Marc O’Polos historie.
Lang fartstid i verdens største klubb, Real Madrid, samt stjernestatus på det tyske landslaget, har gjort Toni Kroos til én av de mest suksessrike tyske fotballspillerne gjennom tidene. Hans atletiske egenskaper og kvaliteter på banen har hjulpet ham til å oppnå anerkjennelse og relevans på nasjonalt og internasjonalt nivå.
Toni Kroos har en enorm medierekkevidde gjennom Instagram-kontoen sin, med mer enn 45 millioner følgere. Takket være overlappingen når det gjelder merkeverdier, er Kroos den perfekte matchen for et samarbeid med Marc O’Polo, ifølge kjeden selv.