OHF forteller om delte meninger under kampanjedrivet: – Å stå utenfor er mer et unntak enn regelen

I løpet av «årets mest populære handleuke» har HandelsWatch snakket med flere handelsaktører som går motstrøms og stiller seg kritiske til kampanjedrivet. – Ikke mainstream, sier OHF-sjef Bjørn Næss.
Administrerende direktør Bjørn Næss i Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Håvard Schei
Administrerende direktør Bjørn Næss i Oslo Handelsstands Forening. | Foto: Håvard Schei

– På den ene siden er det noen som ikke ønsker å dumpe prisene før jul, som er den beste sesongen for noen. Det er den rene kommersielle delen som har blitt brukt som motargument for å ha Black Friday eller Black Week.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også