Hööks-sjefen bruker utvikling som verktøy i en stadig mer krevende konkurranse

Hööks satser stort i Norge. Samtidig har de respekt for konkurransen, og administrerende direktør Caroline Hjelte forteller om en drepende kamp – og om dyktige aktører som tar deler av markedet.
RESPEKT: Hööks satser stort i Norge, samtidig har de respekt for konkurransen, forteller administrerende direktør Caroline Hjelte. | Foto: Hööks
RESPEKT: Hööks satser stort i Norge, samtidig har de respekt for konkurransen, forteller administrerende direktør Caroline Hjelte. | Foto: Hööks

Nylig avslørte Hööks administrerende direktør Caroline Hjelte til HandelsWatch at Hööks Hestesport, som har virksomheter knyttet til hestesportsbransjen, med et sortiment av klær og utstyr til rytter, hest og hund, at det svenske selskapet innen tre år håper på å doble antall butikker i Norge. Den første nye butikken åpner i Skien i løpet av det første halvåret i 2024.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Relaterte artikler

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også