Dette styrer kundenes handel i fysisk butikk og på nett

Skal du legge på mer i frakt i nettbutikken din? Eller vurderer du digital betaling i butikken din? En ny undersøkelse fra KPMG viser hva du bør gjøre for å få fornøyde kunder.
Linn Hoftun, leder og rådgiver innen retail i KPMG, påpeker hva bedriftene bør være oppmerksomme på når det gjelder kunders opplevelse av butikkdriften. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Linn Hoftun, leder og rådgiver innen retail i KPMG, påpeker hva bedriftene bør være oppmerksomme på når det gjelder kunders opplevelse av butikkdriften. | Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

Konsulentselskapet KPMG har tatt pulsen på retailbransjen opp mot hva kundene foretrekker og er misfornøyde med, både når det gjelder kjøpsopplevelsen i fysisk butikk, omnikanal og rent digitalt.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Les også