Kid øker omsetningen med over 12 prosent: – Har oppnådd mye suksess med å investere tungt i butikkene
Kid-sjefen understreker viktigheten av å satse på fysiske butikker kombinert med satsingen på nett. Det har gitt tydelige resultater for interiør-kjeden.
– Vi er veldig godt fornøyd med et sterkt kvartal for både Kid og Hemtex, sier administrerende direktør Anders Fjeld i Kid ASA til HandelsWatch.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Kid-sjefen: – Hvis du slutter å utvikle deg, da dør du
For abonnenter
Omsetningsvekst for Kid
For abonnenter