Kitch’n og Tilbords-sjefen mener omnikanal-løsninger er fremtiden

Kjøkken og interiørkjedene Kitch’n og Tilbords vokser, både på nett og nett i butikk. – Én må ha en plan og kapital for å møte kundenes behov, sier daglig leder Odd Sverre Arnøy om strategien.
OMNIKANAL: Administrerende direktør Odd Sverre Arnøy i Kitchn og Tilbords investerer stort for å satse videre på nett og omnikanal-løsninger- | Foto: KITCHN / TILBORDS
OMNIKANAL: Administrerende direktør Odd Sverre Arnøy i Kitchn og Tilbords investerer stort for å satse videre på nett og omnikanal-løsninger- | Foto: KITCHN / TILBORDS

Kjøkken og interiørkjedene Kitch’n og Tilbords, eid av Homeco AS, omsatte samlet for mer enn 1,6 milliarder kroner i fjor. Dyrtiden skaper ekstra utfordringer for kjeden, men strategien for å styre gjennom og til videre vekst, har administrerende direktør Odd Sverre Arnøy god kontroll på. Han har tro på fortsatt vekst, fortrinnsvis på nett.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også