Kitch’n og Tilbords-sjefen mener omnikanal-løsninger er fremtiden
Kjøkken og interiørkjedene Kitch’n og Tilbords vokser, både på nett og nett i butikk. – Én må ha en plan og kapital for å møte kundenes behov, sier daglig leder Odd Sverre Arnøy om strategien.
av GØRIL HUSE
Kjøkken og interiørkjedene Kitch’n og Tilbords, eid av Homeco AS, omsatte samlet for mer enn 1,6 milliarder kroner i fjor. Dyrtiden skaper ekstra utfordringer for kjeden, men strategien for å styre gjennom og til videre vekst, har administrerende direktør Odd Sverre Arnøy god kontroll på. Han har tro på fortsatt vekst, fortrinnsvis på nett.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.