Henter 40 prosent av omsetningen på Black Week og julehandel

Kjøkken og interiørkjedene Kitch’n og Tilbords henter inn en stor andel av årets omsetning i november og desember.
VIKTIG: Odd Sverre Arnøy, daglig leder i Kitch’n og Tilbords, sier Black Week og julehandel er spesielt viktige for kjøkken- og interiørkjeden. | Foto: Kitch’n / Tilbords
VIKTIG: Odd Sverre Arnøy, daglig leder i Kitch’n og Tilbords, sier Black Week og julehandel er spesielt viktige for kjøkken- og interiørkjeden. | Foto: Kitch’n / Tilbords

– Black Week og jul er er spesielt viktig i vår bransje. 40 prosent av vår omsetning er i november og desember. Vi håper aldri at julen er avlyst, sier Odd Sverre Arnøy, daglig leder i Kitch’n og Tilbords til HandelsWatch.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også