Velger nedprising og donasjoner over samarbeid: – Tar bærekraft på alvor

Overskuddsmat-konseptet Too Good To Go samarbeider med flere dagligvarekjeder. Andre kjeder satser hardere på egne tiltak, slik som Kiwi og Rema 1000. 
Kiwi og Rema satser heller på datoutsatte varer til lav pris enn å bruke Too Good To Go. | Foto: Lise Åserud (NTB) / Rema 1000 Norge AS
Kiwi og Rema satser heller på datoutsatte varer til lav pris enn å bruke Too Good To Go. | Foto: Lise Åserud (NTB) / Rema 1000 Norge AS

HandelsWatch har tidligere omtalt overskuddsmat og Too Good To Go. Per dags dato selges hundretusenvis av poser i måneden fra dagligvarebutikker, kiosker og andre serveringssteder gjennom Too Good To Go-appen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også