Klæbos samarbeid med Retain-eid selskap er avsluttet

Samarbeidet mellom langrennsløperen Johannes Høsflot Klæbo og Rema 1000-eide Norsk Kylling er over.
Johannes Høsflot Klæbo bryter med Rema 1000-eide Norsk Kylling. | Foto: Heiko Junge/NTB
Johannes Høsflot Klæbo bryter med Rema 1000-eide Norsk Kylling. | Foto: Heiko Junge/NTB

Det forteller managerpappa Haakon Klæbo til Adresseavisen.

– Norsk kylling har vært en viktig samarbeidspartner denne sesongen, men siden Johannes skal satse videre med landslaget så har vi blitt enige om å avslutte samarbeidet. Vi har hatt god dialog med Norsk Kylling om dette, og er glad for at de hele veien har støttet Johannes i hans valg, sier han til avisen.

I høst omtalte HandelsWatch at Johannes Høsflot Klæbo, som har en rekke rekke OL- og VM-gull, hadde signert en strategisk sponsoravtale med Norsk Kylling på to år.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også