Bransjevinner Komplett er favoritt blant kundene: – Må være kundesentrisk for å være konkurransedyktig i 2024

Nettbutikken Komplett.no er den eneste elektronikk-aktøren som havnet blant topp ti i Norsk kundebarometer 2024. Slik jobber nettgiganten for popularitet blant kundene.
Kommunikasjonssjef Daniel Hauan i Komplett. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch
Kommunikasjonssjef Daniel Hauan i Komplett. | Foto: Vebjørn Storvik / HandelsWatch

– Det er nesten litt surrealistisk å havne på en fjerdeplass over alle selskaper i hele Norge. Det at vi som en detaljhandelsaktør havner såpass høyt, tar vi virkelig til oss, og motiverer oss bare enda mer for å bli det naturlige ubestridte valget for forbrukere som skal handle elektronikk på nett.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også