Oslo Handelsstands Forening om Nille-sjefens uttalelser: – Har rett i at dette konseptet blir utvannet

Opprinnelige «Black Friday» har utviklet seg til å omfatte flere forskjellige varianter. Flere aktører i handelsbransjen mener at konseptet er i ferd med å bli utvannet.
OHF-sjef Bjørn Næss stiller seg bak kampanje-uttalelsene til Nille-sjef Kjersti Hobøl. | Foto: Gøril Huse / Fredrik Andersson - HandelsWatch
OHF-sjef Bjørn Næss stiller seg bak kampanje-uttalelsene til Nille-sjef Kjersti Hobøl. | Foto: Gøril Huse / Fredrik Andersson - HandelsWatch

– Kjersti Hobøl har rett i at dette konseptet blir utvannet. Kampanjene dras i mange retninger, og allerede i fjor diskuterte vi dette da vi så alle variantene.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni