Nille holder butikksjefene ukentlig oppdatert: – Man kan stå i mye om man føler man har oversikt
På podkast-besøk hos Apeland forteller Nille-sjef Kjersti Hobøl om selskapets vekststrategier. Blant strategiene finnes et stort fokus kommunikasjon og trivsel blant ansatte.
– Det er ikke lenge siden vi var teknisk konkurs, og flere som jobber hos oss har med seg en mental ryggsekk som kan slå inn; Wow, går det dårlig med Nille igjen?
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Dette er Nilles mål: Færre – men større butikker
For abonnenter