Nille holder butikksjefene ukentlig oppdatert: – Man kan stå i mye om man føler man har oversikt

På podkast-besøk hos Apeland forteller Nille-sjef Kjersti Hobøl om selskapets vekststrategier. Blant strategiene finnes et stort fokus kommunikasjon og trivsel blant ansatte.
Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch
Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch

– Det er ikke lenge siden vi var teknisk konkurs, og flere som jobber hos oss har med seg en mental ryggsekk som kan slå inn; Wow, går det dårlig med Nille igjen?

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også