Slik blir varemerker kjent ved hjelp av idrettsutøvere

Er det kun positivt med samarbeid mellom varemerker og idrettsutøvere? Professor Rune Bjerke sier at Lucas Braathens verdi er mindre verdt etter avsluttet karriere.
Rune Bjerke, professor ved Høgskolen Kristiania. | Foto: Privat
Rune Bjerke, professor ved Høgskolen Kristiania. | Foto: Privat

Rune Bjerke er professor ved Høgskolen Kristiania, innen «brand marketing». Han svarer på hva det har å si for merkevarer, men også sportsprofiler, med slikt samarbeid på tvers av idrett og næringsliv.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også