Markedssjef i Tise vil ha mer bærekraftig bruk av mote

Gjenbruksappen Tise skaper sin egen prisutdeling for bærekraftige klær og moteplagg. Markedssjef Sigrun Stenseth vil inspirere folk til å velge brukte plagg fremfor nye og få ned produksjonen av klær.
PRIS: Annonsesjef arte Bruset Lunde og markedssjef Sigrun Stenseth i Tise ønsker å bidra til mer bærekraftig mote ved å ha en egen prisutdeling. | Foto: Tise
PRIS: Annonsesjef arte Bruset Lunde og markedssjef Sigrun Stenseth i Tise ønsker å bidra til mer bærekraftig mote ved å ha en egen prisutdeling. | Foto: Tise

Mandag ble det klart at Tise lager sin egen prisutdeling, Tise Awards, noe HandelsWatch omtalte.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også