– Hadde vi ikke hatt et bra ulltilbud i Norge, så hadde vi ikke vært en aktuell aktør for den norske familien

Svenskene vet. Nordmenn elsker ull. – Det er vanligvis ull som trigger kundene til å finne oss, sier Johan Munck, avgående administrerende direktør i Polarn o Pyret.
ULL: Johan Munck, administrerende direktør i Polarn o Pyret, mener at ulltilbudet deres er svært viktig i Norge. | Foto: Polarn O Pyret
ULL: Johan Munck, administrerende direktør i Polarn o Pyret, mener at ulltilbudet deres er svært viktig i Norge. | Foto: Polarn O Pyret

Per nå har den svenske barneklærkjeden Polarn o Pyret ni butikker i Norge. I fjor endte omsetningen på det norske markedet på 84,7 millioner norske kroner, mens resultatet endte på 2,5 millioner norske kroner.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også