Norrøna tar nytt bærekraftsgrep: – Konseptet handler om hvordan vi gjør det mulig for produktet å leve for alltid
Norrøna RE. Det heter Norrønas nye bærekraftsgrep. – RE er en del av vårt bærekraftsmål null avfall, sier Jørgen Jørgensen, fjerde generasjons eier og leder.
Da Norrøna i forrige uke åpnet dørene til sitt nye «hjem» på Lysaker presenterte de også hva de kaller for «RE». Et initiativ for å være en mer ansvarlig og sirkulær forretning.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Ny Norrøna-butikk i Sverige – og flere skal det bli
For abonnenter