Norrøna tar nytt bærekraftsgrep: – Konseptet handler om hvordan vi gjør det mulig for produktet å leve for alltid

Norrøna RE. Det heter Norrønas nye bærekraftsgrep. – RE er en del av vårt bærekraftsmål null avfall, sier Jørgen Jørgensen, fjerde generasjons eier og leder.
RE: Norrøna RE heter Norrønas nye bærekraftsgrep, sier Jørgen Jørgensen, fjerde generasjon eier og leder. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch
RE: Norrøna RE heter Norrønas nye bærekraftsgrep, sier Jørgen Jørgensen, fjerde generasjon eier og leder. | Foto: Fredrik Andersson/HandelsWatch

Da Norrøna i forrige uke åpnet dørene til sitt nye «hjem» på Lysaker presenterte de også hva de kaller for «RE». Et initiativ for å være en mer ansvarlig og sirkulær forretning.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Photo: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også