Kjedesjef i Intersport: – De ansatte liker å bli sett

Sportskjeden Intersport jobber med samhandling og motivasjon både hos franchisetakere og ansatte ved hjelp av måleverktøy, med gode resultater.
Foto: Gøril Huse / HandelsWatch
Foto: Gøril Huse / HandelsWatch

– De ansatte ønsker å bli målt, også ned på individnivå, så er det et utrolig viktig fakta en får fra det. Det slutter aldri å fascinere meg, hvis en klarer å treffe det lille som motiverer hver enkeltperson, så får en en kjempeeffekt, sier André Pedersen, kjedeleder i Intersport Norge.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også