– Å bli likt av kundene er viktig for selskapenes inntjening
Høy kundetilfredshet betyr svært mye for bedriftens resultat, ifølge Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved BI, som leder arbeidet med Norsk kundebarometer.
av GØRIL HUSE
Tirsdag kom kåringen i Norsk kundebarometer for 2024, som viste hvilke bedrifter som oppnår størst tilfredshet og lojalitet hos sine kunder.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Fjerde gang Oda topper ny kåring: – Stolt og rørt
For abonnenter