Oda med samarbeid på ny – skal «spisse lavprisprofilen»

Samarbeidspartneren til Oda blir Pol. – Vi landet på Pol fordi vi opplever at Pol komplementerer teamet i Oda, sier Nina Mikaelsen, markedsdirektør i Oda. 
Nina Mikaelsen, markedsdirektør i Oda. | Foto: Oda
Nina Mikaelsen, markedsdirektør i Oda. | Foto: Oda

Oda har i løpet av våren gjennomført en byråkonkurranse for å finne samarbeidspartneren som skal hjelpe dem med å spisse lavprisprofilen.

Pol har allerede vært Odas samarbeidsbyrå siden 2020.

Nina Mikaelsen er markedsdirektør i Oda, og hun mener at det er viktig at Oda snakker høyere om lavpris.

– Vi har like lave priser som lavpriskjedene, men det er fortsatt mange som ikke kjenner til det, sier Mikaelsen i en pressemelding.

Therese Becke, daglig leder i Pol, sier at selskapets hennes er stolte over å få fortsette samarbeidet med Oda.

– Utfordringen blir å bevare inntrykket, men samtidig kommunisere bredere, slik at kundene skjønner at man kan få i pose og sekk; nemlig lave priser og levering på døra, sier Becke.

Meld deg på HandelsWatch nyhetsbrev her.

Del artikkel

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

Vilkår for nyhetsbrev

Forsiden akkurat nå

Foto: Berit Roald

Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

Les også