Norrøna omgjorde kjøpefest til reparasjonsfest: – Vår ambisjon har aldri vært at kundene våre skal konsumere, men å investere

Friluftskjeden Norrøna oppfordret kunder til å reparere sitt Norrøna-tøy fremfor å kjøre salgskampanjer på Black Friday. Det virket.
REPARERT: 300 plagg ble fikset hos Norrøna House da de inviterte kunder til å fikse sine gamle plagg på Black Friday, framfor å kjøre Black Friday-kampanjer. | Foto: Norrøna
REPARERT: 300 plagg ble fikset hos Norrøna House da de inviterte kunder til å fikse sine gamle plagg på Black Friday, framfor å kjøre Black Friday-kampanjer. | Foto: Norrøna

Vår Black Friday-kampanje genererte 300 reparasjoner på Norrøna-House, skrev Jørgen Jørgensen, eier og administrerende direktør i Norrøna, på LinkedIn etter at årets handleuke var over.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til HandelsWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Foto: Berit Roald

    Forbrukertillit holdt seg stabil i juni

    Les også